ביטוח לקפריסין הטורקית

קפריסין הצפונית היא אזור קצת מתעתע – למרות השקט, אורח החיים הרגוע והקצב האיטי והנעים, בכל זאת מדובר על אזור שנמצא תחת כיבוש צבאי עוד מאז  1974, אז נכבש על ידי הטורקים. נכון להיום, טורקיה היא היחידה בעולם המכירה בצפון קפריסין כרפובליקה ריבונית, בעוד שאר העולם רואה בשטח כשטח כבוש. מסיבה זו, ביטוח לקפריסין הטורקית יכול להיות קצת טריקי.

ביטוח נסיעות קפריסין הטורקית

כשאתם רוכשים פוליסת ביטוח לחופשה שלכם בקפריסין הצפונית, כדאי ליצור קשר עם סוכן הביטוח או לקרוא היטב את האותיות הקטנות בפוליסות, כדי לבדוק האם צפון קפריסין מכוסה גם היא כחלק מהביטוח. ביטוח פאספורטכרד, לדוגמה, אכן מכסה את קפריסין הטורקית, ולכן כדאי לשקול לבטח את עצמכם בביטוח זה.

חשוב לציין שבמידה ונתקלתם בצורך בטיפול רפואי כלשהו, תוכלו תמיד לחצות לצד היווני של קפריסין. צד זה מכוסה על ידי כל חברות הביטוח ללא כל בעיה. היינו ממליצים להצטייד מראש בתרופות בסיסיות כמו אקמול, כך שתמיד יהיו ברשותכם תרופות זמינות למקרה הצורך.

ביטוח רכב בקפריסין הטורקית

במידה והחלטתם להשכיר רכב בקפריסין היוונית ואתם מעוניינים להמשיך איתו צפונה לקפריסין הטורקית, עליכם לתת את תשומת הלב לביטוח רכב. מרבית מסוכנויות הרכב היווניות לא מכסות בביטוח את הצד הטורקי, ולכן חשוב מאוד לברר את המידע מראש. כדי לא לקחת סיכונים, היינו ממליצים להשכיר את הרכב רק כשאתם חוצים לצד הטורקי.