חיי לילה בקפריסין הטורקית

אם אתם מחפשים חיי לילה, תמצאו אותם בעיקר בעיר המרכזית קירניה ובאזור הנמל התוסס שלה, בו שורה של ברים. בגזרת הריקודים, בקירניה כמה מועדוני לילה מצוינים שממוקמים בבתי המלון הגדולים (הכניסה פתוחה לכולם). גם פמגוסטה לא רעה בכלל בגזרת חיי הלילה, אם כי לא תוססת כמו קירניה. בפמגוסטה תמצאו פאבים קלילים ומועדון בולט אחד. כמובן, אל תשכחו את בתי הקזינו המפוזרים בבתי המלון של שתי הערים, ובהם תמצאו הופעות, אלכוהול ובילוי עד השעות קטנות של הלילה.

חיי לילה בקירניה (גירנה)

מועדון הקייג' (Cage Club)

מועדון קייג' הוא אחד המועדונים המפורסמים בקפריסין הצפונית. מדובר על מועדון חיצוני שטעון באנרגיה מדהימה. תמצאו שם מופעים משוגעים של אמנים מיוחדים, מוזיקה מצוינת ומגוונת של תקליטנים בינלאומיים וגם אחלה שירות. לעתים תמצאו במועדון מסיבות בנושאים מסוימים, אז שווה להתעדכן. המועדון ממוקם במלון קראטוס.

Odyssey Club

מועדון Odyssey הוא מועדון גדול שיכול להכיל 1700 אנשים, מה שהופך אותו למועדון הגדול ביותר על האי. הוא גם מחזיק בארבעה ברים, מופעי ריקודים, מערכת סאונד משובחת ומסכי LED שמספקים חוויה בסגנון לאס-וגאס. המועדון ממוקם במלון Lord's Palace.

Ego Bar

אם ריקודים זה פחות הכיוון ואתם מחפשים אווירת בר רגועה יותר, אסור לכם לפספס את Ego Bar, בר של מוזיקה חיה שממוקם בנמל של קירניה ונחשב לאחד המקומות המפורסמים שלה. הבר יושב בחצר פנימית (אך יש לו גם חלק פנימי לימי החורף), והאווירה קסומה ומיוחדת, כולל ערסלים וספות מפנקות.

 

חיי לילה בפמגוסטה

Thrones Club

אין הרבה מועדוני לילה בפמגוסטה, אבל מועדון ה-Thrones Club הוא מועדון חדש שמשנה את פני הדברים. המועדון לוקח השראה מהסדרה "משחקי הכס", בין אם בשם, בעיצוב ובאווירה. הוא יכול להכיל עד 800 איש, מארח דיג'ייז מכל העולם וכולל שתי קומות של רחבות. מדי פעם תמצאו בו גם הופעות חיות של רקדנים ואקרובטים, ערבי מוזיקה לטינית, ערבי היפ-הופ וR&B וכן אמנים טורקיים.

Roots Bar

ה-Roots Bar הוא בר נעים ורגוע בפמגוסטה שמשקיף על הים. הוא ממוקם בחצר, סביב שולחנות עץ ויש בו אווירה אמתית של חופש. המקום מארח הופעות חיות מספר פעמים בשבוע, ויש בו תפריט קוקטיילים מכובד, שולחן ביליארד וגם אחלה אוכל.

The Molay Bar

אם אתם מחפשים מקום עם קוקטיילים מצוינים ואווירה של המאה הקודמת, כדאי לכם לבקר ב-Molay Bar. המקום ממוקם בעיר העתיקה של פמגוסטה, מחוץ לכנסייה ישנה, שם מפוזרים ספסלי עץ תחת עצי דקל. המקום מתמחה בקוקטיילים מושקעים בהגשה צבעונית, והוא תוסס מאוד מכל ערב. לעתים מתקיימות הופעות חיות.