ספא בקפריסין הטורקית

חופשה בקפריסין הטורקית היא מילה נרדפת לחופשה של רוגע ושלווה. בתי המלון בקפריסין הטורקית יעשו הכל כדי שתרגישו נינוחים במהלך החופשה שלכם, ובמרביתם תמצאו מרכזי ספא מפנקים וייחודיים באי הנהדר הזה, שמרוחק מאיתנו רק שעת טיסה אחת אך ינתק אתכם לחלוטין מלחצי היומיום!

כשמדברים על ספא בקפריסין הטורקים מדברים על מרכזים גדולים, שקטים, מרגיעים, עם אפשרות לעיסויים מפנקים וכמובן חמאם טורקי כראוי למסורת. אם אתם מחפשים חופשת ספא, קפריסין הטורקית היא המקום בשבילכם.

בכפרי הנופש שבקפריסין הטורקית מרכזי ספא גדולים ומפנקים. חלק מכפרי הנופש, כמו מלון אלקסוס ורשת מלונות מריט אף ממוקמים במרחק קצר מהערים הגדולות וממש לצד ההרים שמקיפים את קירניה או הטבע שמקיף את פגמוסטה, מה שיוצר אווירה מרגיעה אף יותר עם אוויר נקי וצלול.

במתחמי הספא תמצאו שירותי ספא מפנקים, שאף מתאימים למצבים רפואיים כמו דלקות פרקים וכאבי גוף אחרים, לצד טיפולי פנים ועיסויים. במתחמים תמצאו ג'קוזי, סאונות, בריכות חמות פנימיות וחיצוניות ועוד. כמו כן, מרבית ממרכזי הספא כוללים גם חדר כושר מאובזר וחדשני.

חמאם טורקי

חמאם טורקי הוא חלק בלתי נפרד מהחופשה בקפריסין הטורקית, ותמצאו אותו בכל מרכז ספא שמכבד את עצמו באזור. חמאם טורקי הוא למעשה סוג של סאונה גדולה ולחה. החמאם בנוי מחדר גדול וחם שמעוצב בארכיטקטורה מיוחדת ומפוארת. החום חודר לעצמות וגורם להזעה, ובמידה ואתם מרגישים שחם מדי, ניתן לשפוך מים קרירים על הגוף. החוויה בחמאם היא חוויה מדהימה וממכרת – וכמובן בריאה!

טיפולים מיוחדים בספא בקפריסין הטורקית

כמה מהטיפולים המיוחדים שתמצאו בחלק ממרכזי הספא השונים בקפריסין הטורקית כוללים:

  • עיסוי אבנים חמות – טיפול שבמקור הגיע מהמזרח הרחוק, ומאפשר להחדיר אנרגיה באמצעות אבנים חמות, להגביר את זרימת הדם ולהפיג מתחים. במהלך העיסוי תרגישו רוגע ואיזון בגוף.
  • חדר מלח – חדר המעוצב באופן מיוחד ממלח, ומציע אווירה מרגיעה וייחודית שתעזור לכם להתנתק לגמרי מלחצי היומיום ולשקוע ברוגע. 
  • חדר קרח – חדר מיוחד שמטרתו להתרענן בעיקר אחרי טיפול בסאונה. חדר קרח מאפשר לכם לרענן את הגוף, לחזק את המערכת החיסונית ולהמריץ את הדם.
  • טיפולי פנים – טיפולי פנים מקצועיים ומפנקים במגוון שיטות – טיפול זהב הכולל חלקיקי זהב אמתיים לחידוש העור, החדרת לחות, טיפול בשמנים מיוחדים, טיפול קולגן להצערת העור, טיפולי חמצן ועוד! תוכלו להתאים את טיפול הפנים במיוחד לצרכיכם ולצרכי הפנים שלכם. – 

חבילות ספא

ניתן למצוא חבילות ספא מפנקות באחד מבתי המלון השווים של קפריסין הטורקית. חבילת ספא כוללת בדרך כלל טיסה, לינה, וכן מגוון טיפולי ספא. כמובן, אפשר לארגן "חבילת ספא" לבד – אחד היתרונות הגדולים ביותר של קפריסין הטורקית הוא המחיר הזול שלה, שמתבטא גם בטיפולי הספא השונים.

 

רשימה של מלונות פופולריים עם ספא וחמאם טורקי:

אחרי חופשת ספא בקפריסין הטורקית תחזרו לישראל עם מצברים מלאים, רוגע פנימי ודרייב חדש להסתער על חיי היומיום באנרגיות מחודשות!