קפריסין הטורקית בסילבסטר

קפריסין הטורקית בסילבסטר היא תקופה קסומה ומיוחדת, ששונה מהכריסטמס שאנחנו מכירים בבירות אירופאיות מערביות בעיקר בזה שהיא יושבת על הים ויוצרת חוויה ייחודית מאוד, בלי הקור המקפיא של ערי אירופה. כמובן, שינוי נוסף הוא בעובדה שמדובר על מדינה מוסלמית, אך כזו שאימצה את תרבות הסילבסטר האירופאית, ולכן מציעה שילוב מיוחד. 

תיירים אירופאים רבים בוחרים בקפריסין הטורקית ליעד הכריסמס שלהם, שכן מדובר על יעד המאפשר לחוות חייה מעט שונה במזג אוויר נוח ובמקום שמתאים לכל המשפחה. אם אתם שוקלים לנופש בחג הכריסטמס הקרוב בקפריסין הטורקית, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על קפריסין הטורקית בסילבסטר, ומה המלונות הגדולים מכינים לכם!

מחירים בקפריסין הטורקית בסילבסטר

לרוב, בתקופת הסילבסטר יש הנחות בבתי המלון – דבר שלא קורה בשאר העונות השנה – וכן כל המלונות מכינים ארוחת ערב חגיגית וחלקם אף כוללים מסיבה קטנה. בערים הגדולות תמצאו מוזיקה חגיגית, קישוטים ומתנות באווירה חגיגית ברחובות וכן במסעדות ובבתי המלון, שיקושטו בעצים מסורתיים.

בניגוד למקומות אחרים, שנוטים להיות יקרים יותר בדיוק בתקופה של הכריסמס, בקפריסין הטורקית תמצאו מחירים נוחים של טיסות ומלונות גם בתקופה הזו, מה שהופך את היעד ליעד אטרקטיבי מאוד. 

מלונות עם אווירת כריסמס

כמעט בכל בתי המלון בקפריסין הצפונית תמצאו ארוחה חגיגית ואווירת כריסמס.

מלון קראטוס מכין מדי שנה חגיגת כריסמס אמיתית, עם עץ חג המולד בלובי, קזינו שמקושט בקישוטי חג המולד ואווירת חג מיוחדת מאוד. המלון מציעה מופע כריסמס מדי שנה במועדון הקייג' הצמוד אליו, כאשר בשנה האחרונה הגיע לשיר הזמר הטורקי המפורסם טרקאן. כמו כן, המלון מגיש ארוחת ערב וארוחת צהריים לחג המולד.

מלון סלמיס מציע ארוחת גאלה מפוארת ביום חג המולד, הכולל הופעות ריקוד צבעוניות, הופעות מוזיקה חיה ופסטיבל שמח וצבעוני. בארוחה עצמה אתם יכולים לצפות לשבע מנות(!), שולחנות חגיגיים ומנות בסגנון חג המולד. גם מלון אלקסוס עמוס בחגיגות לכבוד החג, ובערב הסילבסטר יצפה לכם ערב עמוס בהופעות. 

בכל הארוחות בבתי המלון הגדולים תצפו למגוון גדול של מנות, הופעות מוזיקה שמחות וריקודים עד השעות הקטנות.

קפריסין הטורקית בסילבסטר עם ילדים

קפריסין הטורקית בסילבסטר היא חוויה שמומלצת לכל המשפחה. בערבים תמצאו פעילויות בערים הגדולות גירנה ופמגוסטה, ותיהנו מאווירת חג ייחודית בניחוח טורקי. בניגוד למקומות אחרים באירופה, ביום חג המולד עצמו הערים והחנויות לא סגורים, ולכן ניתן להמשיך את החופשה כרגיל, לטייל, לחוות את העיר ולהנות מכל אטרקציה שהיא.