תקשורת ואינטרנט בקפריסין הטורקית

אם אתם מתכננים לבקר בקפריסין הטורקית בקרוב, יש כמה דברים שכדאי לדעת על דרך התקשורת. בקפריסין הטורקית אין קליטה של קפריסין היוונית, ולכן גם אם קניתם סים בשדה התעופה בלרנקה ברגע שחציתם את הגבול, לא תקבלו קליטה. לכן, הדרך הטובה ביותר לתקשורת רציפה וחלקה בחופשה שלכם היא לקנות את הסים דרך חברה טורקית רק לאחר שחציתם את הגבול.

איך עושים את זה? כל הפרטים בכתבה הבאה 

הכירו את ESIM - סים וירטואלי!

הדרך הכי חדשה ומשתלמת היא סים וירטואלי, בהתקנה של אפליקציה פשוטה בוחרים את המדינה הרצויה, משלמים ואיך שמגיעים מבלי להוציא או להכניס את הסים יש לכם אינטרנט!

בחיפוש באפליקציית AIRALO מצאנו את החבילות הבאות:
סים של חברת "Merhaba" 

    1. חבילת 1GB – בתוקף ל-7 ימים בעלות של: 4.5$ – לרכישה
    2. חבילת 2GB – בתוקף ל-15 ימים בעלות של: 6.5$ – לרכישה
    3. חבילת 3GB – בתוקף ל-30 ימים בעלות של: 8$ – לרכישה
    4. חבילת 5GB – בתוקף ל-30 ימים בעלות של: 12$ – לרכישה
    5. חבילת 10GB – בתוקף ל-30 ימים בעלות של: 18$ – לרכישה
    6. חבילת 20GB – בתוקף ל-30 ימים בעלות של: 26$ – לרכישה

    שימו לב שזה עובד אך ורק בקפריסין הטורקית ובטורקיה, בשביל הצד היווני צריך את הקפריסאי!
    אם אתם מתכוונים להיום גם וגם אנחנו ממליצים על סים גלובלי "Global Esim", החבילות יקרות יותר אך זה יתן פתרון אם אתם נמצאים בכמה מדינות במקביל.
    זה עדיין יותר זול מספקיות בארץ!

    1. חבילת 1GB – בתוקף ל-7 ימים בעלות של: 9$ – לרכישה
    2. חבילת 3GB – בתוקף ל-15 ימים בעלות של: 24$ – לרכישה
    3. חבילת 5GB – בתוקף ל-30 ימים בעלות של: 35$ – לרכישה
    4. חבילת 10GB – בתוקף ל-60 ימים בעלות של: 59$ – לרכישה
    5. חבילת 20GB – בתוקף ל-90 ימים בעלות של: 89$ – לרכישה

    תוסיפו את הקופון GERMAN8213 ותקבלו 3$ הנחה!
    לרישום והתקנה לחצו כאן – https://ref.airalo.com/ckq1

    חברות סים טורקיות

    יש שתי חברות פופולריות המאפשרות רכישת סים קלה בקפריסין הטורקית, המקושרות למערכת התקשורת הטורקית ולכן יש להן את אותה קידומית כמו לטורקיה (+90). המחירים לכרטיסי סים בצפון הרבה יותר נמוכים מהדרום, ובעת הרכישה יש להציג דרכון.

    שימו לב, זה אפשרי להתקשר מהצפון לדרום, אך השיחה תהיה שיחת לונג-דיסטאנס כמו כל שיחה בינלאומית אחרת – חשבו על זה כמו שתי מדינות שונות!

    חברת Turkcell

    חברת תקשורת טורקית מובילה המספקת כרטיסי סים לתיירים ומקומיים. ניתן למצוא את הכרטיס הזה בכל החנויות של רשת TURKCELL המפוזרות בקפריסין הצפונית, ולהפעיל אותו באופן עצמאי – הכרטיס עצמו יעלה לכם כשבעה שקלים ומגיע עם 100 יחידות (עוד על זה בהמשך). ניתן להטעין את הכרטיס אונליין באמצעות כרטיס אשראי, בתהליך מהיר באנגלית. הכמות המינימלית להטענה אונליין היא 400 יחידות ב-26 לירות טורקיות (כ-12 שקלים).

    הרכישה מתבצעת לפי רכישת יחידות שאותן ממירים לחבילות תקשורת. למשל, עבור ג'יגה גלישה לשבוע, תזדקקו ל-291 יחידות שיעלו לכם כתשעה שקלים. עבור 1 ג'יגה לחודש שלם, תזדקקו ל-692 יחידות שיעלו לכם כ-20 שקלים. ישנן חבילות שונות נוספות, כמו 100 מ"ב ליום, 500 מ"ב לחודש, 2 ג'יגה ועד 30 ג'יגה. 

    כמו כן, ישנן חבילות ייעודיות לתיירים. למשל, החבילה Haftalik Tourist Surfer Paketi מציעה שבוע עם 2 ג'יגה בייט גלישה, 50 דקות לשיחה בינלאומית ו-500 אסמסים בינלאומיים בעבור 18 שקלים. ישנן גם חבילות תיירים חודשיות.

    למידע נוסף, ניתן להיכנס לאתר של החברה turkcell.com.tr

    חברת Telsim

    החברה השניה היא הסניף המקומי של רשת Vodafone Turkey. כרטיסי סים של חברה זו יפעלו גם בטורקיה, אך לא בחלק הדרומי של האי. המחירים של החברה הזו הם מעט יותר זולים מהמתחרה. את הכרטיסים של החברה ניתן להשיג בחנויות של Telsim, כאשר הכרטיס עצמו יעלה לכם כחמישה שקלים. 

    גם כאן, הטענת הכרטיס נעשית באמצעות יחידות. ניתן למצוא חבילה יומית של ג'יגה בחמישה שקלים הזמינה ל-24 שעות. בנוסף, ישנן חבילות שבועיות וחודשיות במחירים משתנים – למשל, 2 ג'יגה לשבוע ב~16 שקלים (35 לירות טורקיות) או 10 ג'יגה בייט לחודש ב~40 שקלים (86 לירות טורקיות). את החבילות רוכשים באמצעות שיחה לשירות הלקוחות במספר 548, ישירות בחנות או באמצעות הטענה באפליקציה.

    גם החברה הזו מציעה חבילה ייעודית לתיירים שנמכרת באתרים תיירותיים שונים. החבילה תעלה לכם פחות משלושים שקלים ותקבלו בעבורה 10 ג'יגה, 50 דקות לשיחה בינלאומית ו-500 אסמסים לשבוע אחד.

    למידע נוסף, ניתן להכנס לאתר של החברה kktcell.com/en