מלון אלקסוס קפריסין הטורקית

מלון אלקסוס או בשמו המלא (Elexus Hotel Resort And Spa) בצפון קפריסין הוא ריזורט חמישה כוכבים, ואחד המלונות המפוארים ביותר שתמצאו בחציו הצפוני של האי (ואולי המפואר שבהם). מדובר על כפר נופש במודל "פנסיון מלא פלוס", המושלם לחופשה משפחתית קיצית ומפנקת שלא תשכחו הרבה זמן.

המלון ממוקם כ-10 דקות ממרכז העיר קירניה, אבל כשתגיעו אליו תרגישו בעולם משל עצמכם, גן עדן של ממש. פניו לחופים הזהובים ולמים הצלולים, וגבו להרים המרהיבים המקיפים את קירניה; הנוף המרהיב הזה יכניס אתכם ישירות לתוך אווירת החופשה שתאפוף אתכם לאורך כל הימים שלכם במלון.

כל מה שמחכה לכם בכפר הנופש אלקסוס

מאלקסוס לא תרצו לצאת, שכן הוא מציע כל מה שאפשר להציע בחופשה חלומית: ספא סופר מפנק המתפרס על פני 4,500 מ"ר וכולל שתי בריכות פנימיות, חמאם טורקי, שיעורי יוגה, עיסויים מפנקים, טיפולי פנים וכל מה שצריך כדי להתפנק ובעיקר להירגע ולהשיל את הלחצים; בריכת אינפיניטי מדהימה עם נוף מרהיב לים; קאזינו מודרני ורחב-ידיים, עם אינספור משחקים ומכונות מזל, ולבסוף מופעי מוזיקה בכל ערב לצד משקה בבר אלכוהולי.

כמובן, תוכלו להינות מגישה ישירה לחוף, כולל חוף פרטי למבוגרים בלבד (Mia Beach Club) ומסיבות חוף אליהן מגיעים אנשים מכל רחבי האי. בחוף הזה אפשר לרקוד מתחת לכוכבים, להינות ממסיבות מדהימות ולצפות בשקיעה עם משקה ביד.

לא שכחנו את המסעדות

אלקסוס מביאה לנוף הקפריסאי קונספט שונה – פנסיון מלא פלוס. זה אומר שתמצאו בכותלי כפר הנופש מזנוני אוכל חינמיים בסגנון אכול-כפי-יכולתך, שלוש פעמים ביום, שיחזירו אתכם עם כמה ק"ג עודפים, לצד משקאות אלכוהוליים ולא-אלכוהוליים על חשבון הבית. אחר הצהריים תוכלו להנות משעת תה, מאפים עשירים ומשקאות.

מלבד הבופה, תמצאו ארבע מסעדות שף בתשלום, בסגנונות שונים, מהמטבח הטורקי המסורתי ב-Meyan Kebab, דרך מאכלי ים ומסעדת דגים איכותית, ועד מסעדה אסייתית עם טעמים אקזוטיים. זאת לצד שמונה ברים שונים שמפוזרים ברחבי המלון, ויאפשרו לכם להנות מקוקטייל צבעוני או בירה קרה.

מלון ידידותי לילדים

בדרכו הקסומה, מלון אלקסוס הצליח לגשר על הפער הזה בין חופשה עם הילדים לבין חופשה מרגיעה, כך שגם לילדים שלכם לא יהיה חסר לרגע מה לעשות. למעשה, נופתע אם הם יספיקו להגיע לכל הפעילויות שמחכות להם במלון: זה מתחיל משבע בריכות גדולות, כולל מגלשות מים גבוהות, מסולסלות ומלאות אדרנלין, אולמות באולינג וקולנוע גדולים וכמובן מועדון ילדים בטיחותי עם אינספור פעילויות ואוכל שילדים אוהבים. הילדים הגדולים יותר יוכלו ליהנות ממגרשי ספורט (כדורסל, כדורגל, טניס ועוד) ואפילו מעבדות מדע. מדי יום ישנן פעילויות חדשות לילדים, ושווה לבדוק בקבלה מה קורה.

החדרים במלון אלקסוס

במלון כ-650 חדרים, ביניהם סוויטות, חדרים נגישים וחדרים למשפחות. החדרים הם כמובן חדרים גדולים, מודרניים ורחבי ידיים, הכוללים מרפסת מפנקת. חלקם משקיפים אל הים וחלקם אל ההרים, ובכולם תמצאו חיבור אינטרנט מהיר. חדרי המשפחה מעוצבים בדיוק לצרכים האמתיים של המשפחה – כלומר הילדים לא ישנים על ספה נפתחת, ויש להם חדר משלהם עם מיטות יחיד. בקיצור – פינוק אמיתי לכל המשפחה!

דירוג המלון:
5/5

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת!

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת!