מלון מריט רויאל – רשת מלונות בקפריסין הטורקית

מלון המריט רויאל בצפון קפריסין הוא אחד מהמלונות הטובים ביותר בקפריסין הצפונית, ומהבחירות הטובות ביותר אם אתם מחפשים חופשת בטן-גב נטולת לחצים שדואגת לכל הצרכים שלכם. המלון הוא מלון חמישה כוכבים משגע שממוקם במרץ זיפרוס ליד קירניה ויושב על ראש גבעה, איפה שתמיד תוכלו ליהנות מבריזה נעימה. הוא משקיף על החוף הפרטי שלו ומאחוריו תמצאו את רכס הרי חמש האצבעות – נוף מושלם שיבטיח לכם שקט נפשי ואווירה רומנטית אולטימטיבית.

מלון למבוגרים בלבד

המלון הזה הוא הבחירה הטובה ביותר לזוגות שמחפשים אחר חופשה רומנטית, שכן הוא מיועד למבוגרים בלבד – אם אתם זוג שמחפש שקט ולא רוצה לבלות את החופשה שלו מוקף בצעקות של זאטוטים, זה כנראה המקום הטוב ביותר שתמצאו. ילדים יכולים להיכנס למלון החל מגיל 15 בלבד.

מלון הכל כלול

מלון מריט רויאל פועל לפי מודל הכל כלול, וזה אומר שתזכו שם לכל מה שאתם חפצים בו. בין היתר תמצאו במלון את החוף הפרטי שלו, עם החול הרך והמים הנעימים; מרפסות רחבות וגינות ירוקות בהם תוכלו לספוג אור שמש; בריכה פתוחה וגדולה הצמודה לבר; קזינו מודרני עם כל משחקי ההימורים המוכרים ואינספור פינוקים.

גם מסעדות לא חסרות במלון הזה, ולכם יהיה קשה לבחור באיזו מסעדה לסעוד בכל לילה – תמצאו מסעדה איטלקית, מסעדה סינית, מסעדת פירות ים וכמובן בופה ארוחת בוקר שיגרום לכם לפתוח כפתור במכנסיים. אם אתם מחפשים מקום לשתות בו בערב, תמצאו לא פחות משלושה בארים בין כותלי המלון, המגישים את המשקאות המוכרים לצד קוקטיילים אקזוטיים וצבעוניים.

 

ספא, ספא, ספא

הספא זקוק לקטגוריה משל עצמו, כי הספא מקבל במריט רויאל את מרבית תשומת הלב והוא גולת הכותרת במלון הזה. זה מתחיל בזה שהוא מתפרס על פני שתי קומות שלמות, וממשיך באינספור השירותים שהוא מציע: תמצאו עיסויים מכל הסוגים לצד טיפולי גוף ופנים, את המתח תוכלו להפיג בחמאם הטורקי המסורתי ובמרחצאות החמים, או פשוט להנות מהשקט של הבריכה הפנימית. בין היתר תמצאו גם חדר חשוך שיעזור להפיג מתחים, וכן חלל גדול ומופלא שמשקיף על הים ובו תוכלו לשבת ולנוח אחרי טיפול.

אם אתם רוצים להוריד קצת מכל האוכל שאכלתם במסעדות ואפילו זכרתם להביא נעלי ספורט במזוודה, תוכלו לפנות לחדר הכושר שנמצא בצמוד לספא, ומכיל ציוד חדיש ומתקדם שיעזור לכם להוריד את ארוחת הבוקר המוגזמת שכנראה אכלתם.

וכמובן - החדרים

במלון מריט רויאל בצפון קפריסין כ-125 חדרים מודרניים, מחדרים סטנדרטים ועד הסוויטה המלכותית. בכל חדר מותקנת מערכת חכמה שתאפשר לכם לשלוט על הטמפרטורה והתאורה בדיוק במידה הנכונה. החדרים עצמם מרוהטים בטוב-טעם (מהמיטה כנראה לא תצליחו לקום), וכמובן משקיפים על הנוף המשגע של הים או הנוף ההררי של הטבע המקיף את המלון.

אתר המלון: https://www.merithotels.com/tur/merit-royal-hotel

דירוג המלון:
5/5

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת!

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת!